Ikon orange tick FRI FRAGT på kajakker & iSUP

Orange tick ikon 1-3 dg. levering

Orange tick ikon VISA/Dankort, Mastercard, Viabill, MobilePay

FAQ

Før du kontakter os kan det være, at du kan finde svaret her. Ellers er du meget velkommen til at skrive til os.

Husk at vi også har et Helpcenter til besvarelser på spørgsmål, som er relateret til kajakker, SUPs, tilbehør og sporten generelt - den finder du her.

FAQ'en her er omhandler, hvordan du handler her på siden og besvarer spørgsmål af lignende karakter. Finder du ikke svar i FAQ'en eller på vores helpcenter, så skriv - klik her for at sende os en mail.

Sitontop's FAQ

Q: Kan jeg betale med MobilePay?
A: Ja, det kan du godt. Men husk at du skal have aktiveret kortet til nethandel. Se her hvordan du gør, hvis ikke du allerede har gjort det.

Sådan aktivere du kortet i MobilePay til nethandel:

1. Åben MobilePay app'en.
2. Gå ind under "Indstillinger".
3. Vælg betalingskort.
4. Klik på "Aktiver til nethandel.
5. Log ind med NemId for, at aktivere kortet - dette skal du kun gøre én gang.

 

Q: Kan jeg betale ved bankoverførsel?
A: Ja, det kan du godt. Du kan overføre til Handelsbanken til 7642 0001392366. Ring på 61 71 89 26 før du handler, hvis du er i tvivl. Så hjælper vi dig.

 

Q: Kan jeg betale med EAN?
A: Hvis du handler som institution eller virksomhed, så kontakt os på mail eller telefon. Så finder vi den mest hensigtsmæssige måde, at fakturere på.

 

Q: Stiger min fragtpris jo mere jeg køber?
A: Nej, din fragtomkostninger kan aldrig overstige 175 kr. Køber du kun udstyr, så vil fragten ikke overstige 100 kr. Indeholder din ordre en kajak eller en SUP, så vil fragten være 175 kr.

 

Q: Jeg er studerende, kan jeg så få rabat?
A: Ja, du kan få 5% i studerabat på alle de varer du køber - fra TILBUDSPRISEN, dog ikke på fragten medmindre ordren kommer over den fragt fri grænse på 2.100 DKK.
Du skal sende en mail til shop@sitontop.dk med et billede af et gyldigt studiekort, så vil du få tilsendt en rabatkode. 

 

Q: Min vare er defekt eller forkert. Hvad gør jeg?
A: Har du modtaget en forkert eller en defekt vare, så skal den sendes til Sitontop.dk, Ingridsvej 12, 8600 Silkeborg. Det er vigtigt, at den ikke bliver sendt tilbage til fjernlageret, men adressen i Silkeborg. Er du i tvivl om noget, så ring til Martin på 61 71 89 26 eller send en mail på martin@sitontop.dk.

 

Q: Hvis jeg sender min vare retur, får jeg så refunderet fragten også?
A: Nej, du får desværre ikke refunderet fragten på returvarer. Du skal selv afholde fragten for, at få sendt varen retur.
OBS: I tilfælde af, at vi har lavet en grov fejl, så vil din fragt på varen blive refunderet og det samme gælder returfragten.